مطالب خواندنی
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 42881
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا







پس از گرفتن دســــت هایت تمام دنیا را لمس می کنم ... تــا شاید عشــق به همه سرایت کند ...!





کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست،
اون رو تنها نذارید. بهتون نیاز داره ولی
هیچ وقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره...!!





گاهی فکر میکنم کار تو سخت تر از من است...
من یک دنیا دوستت دارم
و تو زیر بار این همه عشق قد خم نمیکنی.....!

 

رفتار عاشقـــــانه ی زن را بایــد از دلتنگـــــــــــــــیش فهمید ...
از شـــوقُ بی تابیـــــش برای دیدار ... از حس کودکانــــه اش برای آغــــــــوش .../.

 

رشته محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد ...





زندگی خالی نیست‌
مهربانی هست‌، سیب هست‌، ایمان هست ...





چیزی به اسم خیانت وجود نداره ... به اسم خریت وجود داره ...
تویی که زیادی اعتماد میکنی ... و اونی که سوء استفاده میکنه ...




خدایا .... خیلی ها دلمو شکستن ؛ دیگه تحمل ندارم ! شب بیا باهم بریم سراغشون .... من نشونت میدم ؛ تو ببخششون ... !!




تا حالا کسی رو دوســـت داشتی؟
اذیتش نکن ... تا می تونی خوب نگاش کن ... ... ....




میگویم سلام،
هیچکس جوابم را نمیدهد...
پس میگویم خدانگهدار ...
شاید از سر اتفاق، یک نفر دست هایش تکان بخورد .../

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 31 فروردين 1392برچسب:لباس جدید, :: 7:7 ::  نويسنده : س.برج خانلو